Algemeen
Twijfel je over iets? Kijk dan eens bij onze FAQ. We doen ons best om al je vragen te beantwoorden. Is dat niet genoeg?
Neem contact met ons op via contact@marmaladeco.nl
Hoe neem ik contact op met de klantenservice?
Je kunt ons bereiken via e-mail op contact@marmaladeco.nl. We doen ons best om zo snel mogelijk te reageren.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Als je je bestelling wilt wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
We kunnen dit alleen doen als de bestelling nog niet is verzonden.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Als je je bestelling wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
We kunnen dit alleen doen als de bestelling nog niet is verzonden.
Kan ik korting krijgen bij grotere aankopen?
Ja, we bieden korting bij aankoop van grotere hoeveelheden.
Kan ik bedrukking en borduurwerk op de kleding laten zetten?
Bij Marmalade Co. bieden we bedrukking en borduurwerk aan.
Stuur een bericht naar onze klantenservice via contact@marmaladeco.nl, dan helpen we je de perfecte oplossing en een scherpe prijs te vinden.
Levering
Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een track & trace-nummer zodat je je pakket kunt volgen.
Kan ik gratis verzending krijgen?
Ja, wij bieden gratis verzending voor bestellingen boven 79 €.
Voor bestellingen onder dit bedrag worden verzendkosten berekend.
Kan ik rekenen op een levering binnen 2- dagen?
De levertijd varieert afhankelijk van het moment waarop je je bestelling plaatst.
96,7% van onze bestellingen wordt binnen 2–4 dagen geleverd.
Retourneren
Wat is jullie retourbeleid?
Wij bieden 14 dagen retourrecht op alle aankopen. Ben je niet tevreden met je product? Dan kun je het in de originele staat retourneren voor een volledige terugbetaling of omruiling.
Mijn bestelling is defect, wat moet ik doen?
Als je een defect product ontvangt, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij regelen dan een omruiling of een terugbetaling, afhankelijk van wat voor jou het beste is.